تحویل و استرداد

قوانین تحویل و استرداد را کامل مطالعه فرمایید. در صورت هر گونه سوال با دفتر مرکزی تماس بگیرید

رویه بازگرداندن کالا

برگشت کالا در صورت سلامت محصول وجود ندارد به این دلیل که مشتری توانایی بسته بندی مانند کارخانه را ندارد و ممکن است محصول در زمان حمل نقل مجدد آسیب ببیند.

۱.محصول را سفارش دهید و روش تحویل را مشخص کنید

۲. از طریق موبایل می توانید همه سوال های خود را بپرسید و از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

۳. طریقه ارسال را با ما هماهنگ کنید.

۴. سفارش شما در محل تحویل می گردد.


نکات مهم

روش مرجوعی بستگی به دلیل مرجوعی محصول دارد:

در صورت جابجایی محصول ۱۰٪ هزینه بسته بندی و ایاب و ذهاب کسر میشود

  • مشتری ۱ بار بیشتر حق تعویض محصول را ندارد.

بعضی اقلام کلا استرداد نمی شوند. هنگام خرید حتما دقت فرمایید.

به هر دلیل، مشتری با توافق قبلی با دفتر مرکزی بخواهد کالا را باز گرداند:

عکس محصول را باید برای دفتر تهران ارسال کند. (از همه قسمت‌های محصول)

دلیل مرجوعی محصول را اعلام نماید.

منظور ما از کوچک چیست؟ تقریباً همه چیز زیر نور خورشید به جز لوازم اصلی آشپزخانه/لباسشویی و تلویزیون های بالای ۴۳ اینچ.

سوالات متداول

                                                                                             دقت در خرید

هنگام خرید دقت لازم را حتما داشته باشید. هزینه ارسال و دریافت با خود شما می‌باشد و هر گونه آسیب به محصول به عهده خریدار می‌باشد.

با عضویت در سایت از پشتیبانی بیشتری برخوردار خواهید شد. 

تخفیف‌ها برای شما ایمیل و پیامک ارسال می‌شود و در صورت مشکل ارتباط بهتری خواهید داشت.

با عضویت در سایت از پشتیبانی بیشتری برخوردار خواهید شد. 

تخفیف‌ها برای شما ایمیل و پیامک ارسال می‌شود و در صورت مشکل ارتباط بهتری خواهید داشت.

                                                                                                 دقت در خرید

زمان پاسخ‌گویی از ساعت ۹  الی ۱۷ می باشد

تنها مرجع معرفی و فروش محصولات شرکت کوشا گستر سمنگان فقط در این سایت می باشد. در صورت خرید و آسیب دیدگی محصول مسئولیت آن با خود شماست.

چیزهای بزرگ لوازم اصلی مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، خشک کن، یخچال، فریزر، اجاق گاز و تلویزیون بیش از ۴۳ اینچ.

شرایط بازگرداندن کالا

  • در صورتی که بسته بندی کالا در هنگام تحویل به خریدار، معیوب باشد، کالا بازگردانده می‌شود.
  • در صورتی که وجود اختلاف در رنگ، مدل و سایز کالای تحویلی با کالای سفارشی خریدار باشد، کالا بازگردانده می‌شود. هزینه حمل و تعویض کالا برای مشتری در این حالت بر عهده فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی کوشا خواهد بود.
  • اگر خریدار به هنگام تحویل کالا، متوجه مغایرت محصول ارسال شده با محصول درخواستی خود نشود، می‌تواند حداکثر تا ۲۴ ساعت موضوع را به واحد پشتیبانی ۰۳۴۴۲۳۰۱۷۸۸ اطلاع دهد، به شرطی که کالا از حالت اورجینال خارج نشده و کارتن کالا باز نشده باشد. هزینه حمل و تعویض کالا برای مشتری در این حالت برعهده خریدار است .
  • وجود مغایرت باید حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی دوو از طریق تلفن یا ایمیل اطلاع داده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا باز شدن در کارتن یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد .
  • مشاهده ایراد فنی یا ظاهری کالا که به تایید تکنسین نصب رسیده باشد، مشمول بازگشت کالا می‌شود.
  • در صورتی که خریدار از خرید خود منصرف شود، لازم است مراتب انصراف خود را نهایتاً تا ۱۲ ساعت پس از نهایی شدن سفارش و پیش از ارسال کالا اعلام نماید.
  • تصاویر مربوط به محصولات، صرفاً جهت اطلاع بیشتر خریدار است و وجود اختلافات جزئی بین تصاویر و کالا مغایرت محسوب نشده و مشمول بازگشت کالا نمی‌شود.
  • لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تعویض کالا، موجودی آن تمام شده باشد، فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی کوشا بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال، تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری مابه‌التفاوت آن را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی کوشا تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
  • کالا یا تغییرات قیمت کالا (مانند اتمام جشنواره‌ها و …) در مراحل تعویض و مرجوع کردن، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند وفروشگاه اینترنتی لوازم خانگی کوشا در قبال تهیه همان کالا یا تغییرات قیمتی هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالای درج شده در فاکتور را به مشتری می‌پذیرد .
  • در صورتی که مشتری در لحظه تحویل کالا متوجه آسیب‌دیدگی یا ایراد فیزیکی نباشد، فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی کوشا هیچ مسئولیتی در قبال کالای ایشان نداشته و مشتری بایستی این موضوع را توسط شرکت گارانتی‌کننده پیگیری کند.
  • ایرادات فنی باید حداکثر تا ۷ روز کاری پس از دریافت کالا، به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی کوشا اطلاع‌رسانی شود. لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان ۷ روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی کوشا بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.
  • تمامی طرح‌های خرید، قیمت خرید کالاها و هدایای ویژه خرید بدون اطلاع قبلی در سایت فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی کوشا قابل تغییر است و هیچ الزامی بر ثابت بودن موارد ذکر شده وجود ندارد.
  • در صورت بروز موارد خاص و ترافیک مشتریان در ایام خاص ممکن است سرویس نصب و راه‌اندازی بدون نوبت خاص مشتریان فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی کوشابه تعویق و در اولین فرصت ممکن انجام شود.
  • محصولاتی که در جشنواره فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی کوشا قرار داشته و شامل تخفیف هستند از طرح هدایای شگفت‌انگیز برخوردار نمی‌شوند.
  • در صورت لغو سفارش و درخواست عودت وجه، لازم است شماره شبا بانکی خود را در قسمت پروفایل وارد کنید.
  • برای اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات پس از فروش، با شماره پشتیبانی شرکت کوشا گستر  تماس حاصل فرمایید.

با ما تماس بگیرید


  • ۴۲۳۰۱۷۸۸_۰۳۴

  • ۰۹۰۲۵۸۱۱۹۸۷

اشتراک گذاری